پاسخ به سئوالات متداول به هنگام خرید از فروشگاه دنیای اتوماتیک

فروشگاه «دنیای اتوماتیک» به منظور آگاهی کاربران از سازوکار عملکرد این فروشگاه و به منظور رعایت حقوق آنها، مجموعه ای از شرایط و ضوابط را به عنوان قوانین و مقررات خرید از فروشگاه تهیه نموده و به کلیه کاربران خود توصیه می نماید پیش از خرید، این قوانین را مطالعه نمایند.

عضویت کاربران در دنیای اتوماتیک، امکان نظارت تیم پشتیبانی فروشگاه بر کلیه مراحل خرید را، از زمان ثبت سفارش تا مرحله تحویل کالا به مشتری فراهم می نماید. این امر، پیگیری درخواست های خرید را تسهیل و منجر به ارائه خدمات بهتر به کاربران می‌ گردد. ضمن آنکه در صورت بروز هرگونه مشکلی در مراحل ثبت سفارش، امکان مشاهده آخرین وضعیت سفارش از طریق حساب کاربری برای مشتریان فراهم می گردد.

به طور کلی دو شیوه برای ثبت نام و عضویت در دنیای اتوماتیک وجود دارد. شیوه نخست ثبت نام که روش پیشنهادی دنیای اتوماتیک است، در بخش سئوالات متداول عضویت به صورت کامل تشریح گردیده است. در شیوه دوم، شما می توانید بدون ثبت نام و وارد شدن به حساب کاربری خود، نخست محصولات مدنظر را به سبد خرید اضافه کنید و در مرحله نهایی ثبت سفارش که پیش از پرداخت وجه قرار دارد، با وارد نمودن مشخصات و اطلاعات کاربری خود در فرم عضویت، به دنیای اتوماتیک بپیوندید. در هر دو شیوه پس از ثبت نام، شما با مراجعه به حساب کاربری خود، میتوانید آخرین وضعیت سفارشات را مشاهده نمائید.

بله، شما می‏‌توانید با ورود به حساب کاربری خود، مشخصات و اطلاعات خود را از طریق کلیک روی سربرگ های اطلاعات حساب کاربری و آدرس ها ویرایش نمائید.

در چنین مواردی کافی است جهت بازنشانی گذر واژه، روی لینک مربوطه در صفحه حساب کاربری کلیک نمائید.

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

بله، شما می توانید در طول روز از ساعت ۱۸-۸ جهت مشاوره و ثبت سفارش به صورت تلفنی با شماره مدیریت فروشگاه تماس حاصل نمائید.

خیر – پس از ثبت سفارش، مراحل پردازش آن بلافاصله توسط تیم پشتیبانی فروشگاه آغاز خواهد گردید. شما می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود، از روند انجام کار مطلع گردید. با این وجود درصورتیکه یک روز کاری پس از ثبت سفارش، تغییری در وضعیت سفارش خود مشاهده نکردید، می توانید جهت پیگیری بیشتر با مدیریت فروشگاه تماس حاصل نمائید.

پیش از آماده سازی و ارسال کالا، امکان تغییر و یا لغو سفارش از طریق تماس با مدیریت فروشگاه وجود دارد.

بله،  به منظور دسترسی به اطلاعات سفارشات پیشین، کافی است پس از ورود به حساب کاربری خود، روی سربرگ سفارش ها کلیک کنید تا سوابق خرید شما نمایش داده ‏شود.

طبق قوانینِ فروشگاه، پس از دریافت وجه کالا، سفارش بلافاصله تأیید خواهد گردید و حداکثر یک روز کاری پس از  آن، کالا طبق مشخصات درج شده در فرم سفارش برای خریدار ارسال خواهد شد. در محصولات دانلودی، فعال سازی لینک دانلود در حساب کاربری خریدار بلافاصله پس از نهایی شدن ثبت سفارش و پرداخت وجه انجام خواهد شد.

حمل و تحویل سفارشات در فروشگاه «دنیای اتوماتیک» بسته به حجم و نوع کالا از طریق خدمات پست پیشتاز یا پست سفارشی اداره پست جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد و فروشگاه پس از تحویل محموله به اداره پست، هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل ندارد. با این وجود، تیم پشتیبانی فروشگاه پس از تحویل کالا به اداره پست، کد رهگیری مرسوله را از طریق پیامک برای خریدار ارسال خواهد نمود. لازم به ذکر است میانگین مدت زمان تحویل محموله ها در پست پیشتاز، دو تا سه روز کاری و در پست سفارشی سه تا چهار روز کاری می باشد.

در صورت بروز هرگونه مشکل در هریک از مراحل خرید از فروشگاه «دنیای اتوماتیک» همچون خطا در ثبت سفارش، اشکال در انتقال وجه، غیرفعال بودن لینک محصولات دانلودی یا خرابی محصولات فیزیکی ارسال شده، خریدار حداکثر ظرف یک روز پس از مشاهده موارد فوق می بایست با مدیریت فروشگاه تماس حاصل نماید تا پس از بررسی و تأیید مشکل توسط تیم پشتیبانی فروشگاه، مشکل مرتفع و رضایت خریدار جلب گردد.

سئوال خود را در این بخش نیافتید؟

آن را در بخش زیر ثبت نمائید تا در اسرع وقت بدان پاسخ داده شود.